Menedzselt szolgáltatások

Az informatikai szolgáltatások két legfontosabb paramétere a költség és a minőség, illetve ezek aránya és a vállalat számára megfelelő szintje. Ha le akarjuk egyszerűsíteni a dolgot, akkor a menedzselt informatikai szolgáltatásaink igénybevételével, az Ön vállalatának főként e két paraméter helyes megválasztása és kontrollálása a feladata a különböző IT szolgáltatásokkal kapcsolatosan.

„A mi vállalásunk, hogy szolgáltatásunk által az IT kiszolgálás költsége és minősége kedvezően változik.”

A Humansoft, Menedzselt szolgáltatásai keretében elvégzi Ön helyett a rutin jellegű, de a működés hatékonysága szempontjából kiemelt fontosságú szolgáltatás és működés menedzsment feladatokat. Így vállalatának saját IT menedzsmentje az üzleti tervek megvalósításához szükséges informatikai szolgáltatások irányvonalainak meghatározására tud koncentrálni, nagyban növelve ezzel a vállalat rugalmasságát és versenyképességét.

Menedzselt IT üzemeltetési szolgáltatásaink

Menedzselt szolgáltatásainkat a következő főbb IT területeken nyújtjuk:

  • Servicedesk /Helpdesk
  • Kliens menedzsment – PC üzemeltetés
  • Szerver infrastruktúra menedzsment
  • Hálózat menedzsment

Ügyfeleink számára megbízható, magas rendelkezésre állást nyújtó informatikai szolgáltatásokat biztosítunk, ami átgondolt, szervezett üzemeltetői működést kíván. Nagy hangsúlyt fektetünk a proaktív jellegű üzemeltetési tevékenységek végrehajtására, így fontos részét képezi szolgáltatásunknak a proaktív rendszermonitorozás, rendszeres karbantartási feladatok és időszakos rendszer felülvizsgálat.

Menedzselt szolgáltatásunk részeként fontosnak tartjuk megmutatni ügyfeleink számára, hogy mit kaptak a pénzükért. Az IT szolgáltatások területén a nyújtott teljesítmény és eredmények láthatóvá tétele, prezentálása összetett feladat. A tevékenységünk értékeléséhez szükséges adatokat, a működésünk minden területét érintő, átfogó mérési és riportolási rendszerünk segítségével állítjuk elő.

A különböző területek adott időszak alatt teljesített mérőszámait, trendszerű mutatóit, szolgáltatás fejlesztési eredményeit rendszeres szolgáltatás prezentációk alkalmával mutatjuk be ügyfeleinknek.

Mitől válik szolgáltatásunk hatékonyabbá?

Célunk az üzlet számára érzékelhető IT szolgáltatások minőségének javítása a költségszint csökkentése mellett, melyet az alábbi eszközök, módszerek használatával érünk el:

  • Informatikai eszközök standardizálása
  • Üzemeltetési folyamat menedzsment
  • Feladatok automatizálása
  • Tudásmenedzsment eszközök és módszerek használata
  • Gyártói támogatások használata
  • Célzott képzési tervek
  • Folyamatos szolgáltatás-fejlesztési projektek kitűzött célok mentén
  • Hatékony erőforrás menedzsment
  • Megosztott erőforrás használat, ahol alkalmazható
  • Folyamatos teljesítménymérés, riportolás, értékelés, nyomon követés
  • Beépített ösztönzők használata

Menedzselt szolgáltatási konstrukcióink jellemzői

  • Garantált, SLA-n alapuló szolgáltatás színvonal
  • Hatékony szolgáltatás menedzsment
  • 7x24 órás szolgáltatás
  • Átlátható teljesítmény és költségelszámolás
  • Kompetens, tapasztalt, ügyfélközpontú csapat
  • Egyértelmű feladat meghatározás
  • per eszköz” alapú árazási konstrukciók
Vissza