Szerver üzemeltetés és támogatás - szerver menedzsment szolgáltatás

Szerver támogatás

Támogatási szolgáltatásunk első sorban az informatikai szolgáltatások helyreállítását illetve az előforduló problémák megoldását jelenti kiszolgálói oldalról. Az informatikai kiszolgáló rendszerek és szolgáltatások magas szintű támogatása a rendszerek üzemeltetésének segítését jelenti, vagyis, magasabb szolgáltatási szintet biztosít annak érdekében, hogy az informatikai infrastruktúra az üzleti igényeket az elvárt szinten ki tudja elégíteni.

Szakembereink a meghatározó informatikai technológiákban mély szakmai tudással és tapasztalattal rendelkeznek, így képesek a legösszetettebb informatika rendszerek támogatását is ellátni. A tevékenységüket széles tesztkörnyezetre és információs bázisra tudják alapozni, a legtöbb nagy szoftver és hardver gyártó céggel kiemelt partneri szerződésünk van, mely közvetlen támogatási lehetőséget biztosít részünkre és így ügyfeleink részére is.

Szerver üzemeltetés

Az informatikai üzemeltetésnek a vállalati szervezetben, mint belső szolgáltató egységnek kell működnie. Az eszközökkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos problémák megoldásánál többet jelent az informatikai infrastruktúra üzemeltetése. Az üzleti igényeknek megfelelő, stabil, megbízható informatikai háttér biztosításához átgondolt folyamatokra is szükség van. Az általunk alkalmazott korszerű üzemeltetési módszertan fejlett, nemzetközileg bevált gyakorlatokon alapul, a szolgáltatás teljes folyamata minőségbiztosított keretek közt zajlik, ügyfeleink számára átlátható, ellenőrizhető formában.

Ezen folyamatok működése biztosítja leginkább az informatikai rendszer által nyújtott szolgáltatások rendelkezésre állását és folyamatos fejlődését az üzlet igényei szerint. A megfelelően működő üzemeltetési szolgáltatások segítségével optimálisan lehet kihasználni az erőforrásokat.

7x24 órában elérhető támogatási és üzemeltetési szolgáltatás nyújtásával és a megfelelő üzemeltetési, karbantartási és változáskezelési eljárások alkalmazásával tudjuk biztosítani a kiszolgálók által nyújtott informatikai szolgáltatások megbízható és magas rendelkezésre-állású üzemelését.

Vissza