Ügyfélszolgálat – helpdesk

Partnereink felé biztosított ITIL alapú IT szolgáltatásainknak egyik legfontosabb alkotóeleme az Ügyfélszolgálati, vagy más néven HelpDesk szolgáltatásunk.

Ügyfélszolgálati szolgáltatás célja

Szolgáltatásunk elsődleges célja, hogy Ügyfeleink számára pozitív élményt biztosítson az Informatikai szolgáltatások igénybevételével kapcsolatosan. Teszi mindezt azáltal, hogy a

  • Háttérben húzódó összetett és bonyolult informatikai folyamatokat és szolgáltatásokat a végfelhasználók számára leegyszerűsített és ezáltal bárki számára érthető formába teszi elérhetővé.
  • Ügyfélszolgálatunk, mint az „IT arca”, belépési pontot biztosít Ügyfeleink számára az informatikai szolgáltatások elérésében, legyen az információ kérése, új igény feladása, vagy esetlegesen hiba bejelentése.
  • Egypontos és ennél fogva hatékony kommunikációs kapcsolatot alakít ki az Informatikai szervezet és az általuk biztosított szolgáltatások igénybevétele felé.

Cégünk által biztosított Ügyfélszolgálati szolgáltatás előnyei

HelpDesk szolgáltatásunk a következő előnyöket biztosítja Ügyfeleink számára:

  • Egypontos és centralizált kapcsolatot biztosít a végfelhasználók és az IT szervezet között
  • Egyéb IT szolgáltatások felé kapcsolódási felületet biztosít (pl. Változáskezelés, Konfigurációmanagement, Kiadáskezelés, stb.)
  • Az üzletvitel céljainak elérése érdekében magas színvonalú informatikai támogatást nyújt
  • Azonosítja és csökkenti az informatikai szolgáltatások TCO értékét
  • Támogatja az üzletvitel, IT technológia vagy IT folyamatok mentén létrejövő változásokat
  • Fokozza az ügyfél-elégedettséget
  • Az ügyfélszolgálat képes a rendszeresen előálló feladatokat automatizálni, ezáltal gyorsítva más folyamatok végrehajtását
  • Üzletvitel számára döntéstámogatási adatokat képes szolgáltatni a vállalat és azon belül az informatikai működésről és annak minőségéről
  • Bejelentések kiértékelése által további üzleti lehetőségeket fed fel

Ügyfélszolgálat által ellátott feladatok

Cégünk által biztosított Ügyfélszolgálat a következő főbb feladatokat látja el Ügyfeleink felé:

  • Hibajegy regisztrálás és nyomkövetés
  • Incidensek, szolgáltatási igények priorálása, kategorizálása
  • Incidens és probléma megoldás (távmenedzsmenten keresztül)
  • Probléma eszkaláció (magasabb szintű támogató csapat felé Humansoft-on belül vagy külső partner felé Pl.: Microsoft Premier Support vagy Hardver márkaszerviz)
  • Szolgáltatási igény menedzsment
  • Felhasználói segítségnyújtás (Pl. „hogyan mentsek el e-mail csatolmányt?” típusú kérdések)
  • Harmadik fél partner menedzsment

Helpdesk szolgáltatásunk nyitvatartási idejét, hatókörét, szerkezét (külső, belső) és az általa biztosított szolgáltatásokat az Ügyfél igényeinek megfelelően alakítjuk ki. Ügyfélszolgálatunk elérhető telefonon, E-mail-en és web-oldalon keresztül.

Vissza