Humansoft szerviz

Milyen eszközök és gyártók szervize, a Humansoft szerviz?

A Humansoft szervizének célja, hogy ügyfelei számára átfogó szervizszolgáltatást nyújtson, a legmagasabb színvonalon. Ennek megfelelően folyamatosan bővítjük partnerségeinket, így egyre több gyártó eszközeihez tudunk mind garanciális, mind garancián kívüli szervizszolgáltatásokat nyújtani.

A Humansoft szerviz sokrétűségénél fogva, nem besorolható a szokásos szervizkategóriákba. Ha mégis kísérletet teszünk rá, akkor valami hasonlóra jutunk:

Gyártói partnerségek szerint Eszköz típusok szerint Szolgáltatások szerint
  • Laptop szerviz, notebook szerviz
  • PC szerviz, számítógép szerviz
  • Nyomtató szerviz
  • Szerver szerviz
  • Storage szerviz
  • Egyéb enterprise kategóriájú eszközök szervize
  • Egyéb számítástechnikai
    eszközök, perifériák szervize

A szervizelt eszközök és a gyártói szervizpartnerségek körét folyamatosan bővítjük.

Hogyan működik a Humansoft szerviz?

Az ügyfeleink számára több csatornát (telefon:+36 1 270 7660, e-mail, on-line szerviz) biztosítunk az események bejelentésére, mely csatornák mindegyike műszaki ügyfélszolgálatunkhoz (helpdesk) vezet. A beérkezett események, hívások követése a CA Service Desk rendszerében történik, melyben minden, az eseményhez kapcsolódó információ egy helyen megtalálható, ezzel is könnyítve az ütemezést és a folyamatos ellenőrzést.

A rögzített események feldolgozása a Helpdesk feladata. Itt történik a bejelentések pontosítása, telefonos megoldás keresése, felhasználói támogatás nyújtása. A helyszíni megjelenést igénylő eseményeket a Helpdesk továbbítja a szervizvezetés felé, ahol a szervizvezetők, már konkrét munkautasítással ellátva adják át a feladatot a szervizmérnököknek. Kollégáink a teljes folyamat alatt igénybe vehetik a gyártók, valamint a Humansoft szakértői területeinek támogatását. Így bármely előre nem látott akadály esetén, a lehető leggyorsabban tudnak reagálni a probléma mielőbbi elhárításának érdekében.

Miért válassza a Humansoft szervizt?

Murphy óta tudjuk: „Ha valami egyszer elromolhat, az el is romlik.” Ha pedig elromlott, az pénzbe kerül, még akkor is, ha az eszköz garanciális. Pénzbe kerül, mert áll, pedig valamilyen módon termelnie kellene. Jobb esetben egy ember munkáját teszi lehetetlenné, rosszabb esetben egy teljes gépsor, vagy üzletág munkaképtelen a hibás eszköz miatt.

Mindannyian hallottunk rémtörténeteket arról, hogy egy-egy garanciális, hibás eszköz javítása mennyi időbe telt. Egy szerviz megteheti, hogy csak a jogszabályokhoz, és a gyártói előírásokhoz ragaszkodik, ami általában nem egyenlő az ügyfél igényeivel. A magyar jogszabályok nem írnak elő szabályokat arra nézve, hogy mennyi idő alatt kell egy javítást elvégezni. A gyártók már sokkal szigorúbb szabályokat állítanak, de ez sok esetben (alap garancia) még mindig nem az, amire ügyfeleink vágynak.

Mi másképp csináljuk.

Természetesen a jogszabályokat betartjuk, és a gyártó által állított feltételrendszert sem kerüljük meg, ilyet mi sem tehetünk, nem is szeretnénk. Ugyanakkor rengeteg lehetőség van arra, hogy ezeken a határokon belül többet nyújtsunk:

  • Nekünk nem azért fontos a szabály, az előírás, hogy tudjuk mi a betartandó minimum, hanem, hogy mi a maximum, amit el lehet érni a betartásukkal.
  • Alkalmazkodunk az ügyfél igényeihez, ameddig az nem sérti az előírásokat.
  • Nem azt nézzük, hogy legkésőbb meddig kell megjavítanunk valamit, hanem, hogy milyen hamar tudjuk.
  • A lehetőségek határáig képviseljük ügyfeleink érdekeit a gyártóknál.
  • Sosem kifogásokat, hanem mindig megoldásokat keresünk.
  • Telefonos támogatást nyújtunk.
  • Nem csak egy gyártó szakszervize vagyunk, így több gyártótól származó rendszer esetén is hatékonyan tudunk segíteni, a gyártók nem tudnak „egymásra mutogatni”.
  • Magyarország egyik legnagyobb rendszerintegrátor cége áll mögöttünk erőforrásokkal, szaktudással.
  • Közel 20 éves tapasztalat.
  • Sokrétűen képzett szakembergárda, hardver és szoftver oldalról egyaránt.

Milyen problémákkal keresheti a Humansoft szervizt?

Hibajavítás

Szervizünk garanciális és nem garanciális problémák elhárításában egyaránt segítséget tud nyújtani. Kereshet minket bármilyen, hibás számítástechnikai eszköz javításával kapcsolatban.

A javításokat az adott eszköz garanciális státuszának megfelelően végezzük. Nem garanciális asztali gépek és notebookok esetén, nem számolunk fel bevizsgálási díjat. Minden esetben jelezzük, ha javítást nem tartjuk gazdaságosnak.

Melyik gyártó termékéhez keres szervizt?

Alkatrész-kereskedelem

Számítástechnikai alkatrészek beszerzéséhez szaktanácsadást biztosítunk, és beszerezzük a szükséges alkatrészt. Gyártói partnerségeink révén be tudjuk szerezni az adott gyártók teljes, elérhető alkatrészkínálatát.

Kérjük, tekintse meg alkatrész kereskedelmünk bemutatóját!

Emelt szintű, magas rendelkezésre-állású szervizszolgáltatások

Sok esetben lehet szükség az alap gyártói garanciánál magasabb szintű szolgáltatásra. Ezek egy része a gyártótól beszerezhető (ez alapfeltétel is lehet), sok esetben viszont olyan szolgáltatásra lehet szükség, mely nem szerepel a gyártó kínálatában.

Szervizünk mindkét esetben segíteni tud. 7x24 órás ügyeleti rendszerünk lehetővé teszi, hogy kollégáink bármikor reagálni tudjanak egy hibabejelentésre.

Kérjük, tekintse meg emelt szintű, magas rendelkezésre-állású szervizszolgáltatásaink bemutatóját!

Központosított szervizszolgáltatás

Amennyiben az Ön cégénél több gyártótól, beszerzési forrásból származó eszközök vannak, vagy az informatikus a fontos feladatai helyett, a javítások ügyintézésével, az eszközök szervizbe szállításával van elfoglalva, a központosított szervizszolgáltatásunk tud segíteni a helyzeten. Mindegy, hogy milyen eszközei vannak, és hány helyről származnak, Önnek minden esetben ugyanazt a számot kell hívnia, és a többi már a mi dolgunk.

Kérjük, tekintse meg központosított szervizszolgáltatásunk bemutatóját!

Szerviz szolgáltatásaink a következők:

Vissza