Microsoft Dynamics CRM rendszer a Humansoft Kft-től

  • Növelni szeretné az értékesítő munkatársak termelékenységét?
  • Magasabb ügyfél elégedettséget szeretne elérni?
  • Hatékonyabb vállalati marketinget szeretne?

Lépjen velünk kapcsolatba és kollégánk felkeresi Önt!

Kinek javasolt a CRM rendszer használata?

CRM rendszer használatát minden olyan vállalkozásnak – mérettől függetlenül – javasoljuk, ahol a vállalat sikeressége jelentős mértékben függ az ügyfelekkel történő kapcsolattartástól, az értékesítők hatékony munkájától, vagy éppen az ügyfélszolgálat működésének színvonalától.

A Microsoft Dynamics CRM 2011 rendszer azon túl, hogy beépített munkafolyamatokkal segíti az értékesítők munkájának megszervezését, lehetőséget kínál az értékesítői munka kiértékelésére, a hatékonyság mérésére is.

Az ügyfélszolgálat munkáját a hatékony esetkezelés, a szabadon konfigurálható munkafolyamatok, a csoportmunka támogatása és a tudásbázis teszi gördülékenyebbé. A munkatársak egyszerűen hozzáférnek az ügyfelek adataihoz és a hozzájuk kapcsolódó nyitott, vagy lezárt esetekhez és a központi tudásbázisban gyorsan megtalálják a választ az ügyfelek gyakran feltett kérdéseire. Az eredmény hatékonyabb ügyfélkiszolgálás és elégedettebb ügyfelek.

A Microsoft Dynamics CRM 2011 Marketing modulja a vállalat ügyfeleiről rögzített adatok hatékony rendszerezését és ezen alapulva célzott marketing kampányok tervezését, végrehajtását és kiértékelését teszi lehetővé. A megoldás segítségével célzottabbá és költséghatékonyabbá válhatnak a vállalat által végrehajtott marketing tevékenységek, valamint egyszerűbbé és áttekinthetőbbé azok kiértékelése.

CRM rendszerek sales manager dashboard

Microsoft Dynamics CRM rendszerek – online és telepített

A Microsoft Dynamics CRM 2011 elérhető On-line és telepített változatban is. A Microsoft Dynamics CRM 2011 On-line változatot azoknak a vállalatoknak javasoljuk, akik egyelőre csak ismerkednek az ügyfél kapcsolat menedzsment eszközök által nyújtott lehetőségekkel és nem szükséges számukra más rendszerekkel történő kapcsolat kiépítése és a CRM funkcionalitások jelentős módosítása. Az online változat nagy előnye, hogy különösebb hardver beruházás nélkül élvezheti a vállalat a CRM rendszer nyújtotta előnyöket. Amennyiben szükségessé válik, az online változatról lehetséges az átállás a telepített változatra úgy, hogy a rendszerbe rögzített adatok és beállítások megmaradnak.

A telepített ügyfélkapcsolat menedzsment rendszert azoknak a vállalatoknak javasoljuk, ahol már határozott elképzelés van a rendszerrel megvalósítandó folyamatokkal kapcsolatosan, valamint az igények között felmerül a külső rendszerekkel (pl. ERP rendszer) történő adatkapcsolat kiépítése, valamint a Microsoft Dynamics CRM rendszer által kínált folyamatok jelentős mértékű bővítése, átalakítása.

CRM vagy ERP rendszer?

A válasz: mindkettő! Egy sok ügyféllel foglalkozó vállalat számára az ideális megoldás a vállalatirányítási rendszerrel integrált CRM rendszer bevezetése lehet. A pénzügyi, gazdasági folyamatok kezelését célszerű az ERP rendszerben megoldani, míg az értékesítés, ügyfélszolgálat és marketing tevékenységek tervezésének, végrehajtásának és elemzésének ideális helye az ügyfélkapcsolat menedzsment rendszer. Természetesen a kialakított rendszer akkor lesz hatékony, ha az ERP és CRM rendszer között kiépítésre kerül a megfelelő adatkapcsolat, amire a Microsoft Dynamics CRM 2011 kiválóan alkalmas.

Microsoft Dynamics CRM nem csak ügyfélkapcsolatok kezelésére

A Microsoft Dynamics CRM 2011 amellett, hogy egy teljes körű ügyfélkapcsolat menedzsment funkcionalitást kínál, egy kiváló fejlesztői keretrendszer is. Számos esettanulmány bizonyítja, hogy a rendszer testre szabásával a klasszikus ügyfélkapcsolat menedzsment funkciókon túlmutató feladatok – pl. projektek nyilvántartása, HR funkcionalitások kezelése, munkafolyamatok menedzselése – is kiválóan megoldhatók.

Vissza