A csoportmunka jövője

2014.11.24.

Tisztelt Partnerünk!

Az utóbbi években egyre több jel utal arra, hogy a csoportmunka végre túllépett az e-mail csatolmányok és a telefonos egyeztetések szintjén. A modern cégek ma már olyan, átlátható rendszert építenek fel, amelyben minden munkatárs eléri a számára szükséges dokumentumokat, miközben a vezetők folyamatosan látják és ellenőrizhetik a projektek menetét - a napi "státusz meetingek" idejét megspórolva. Egy ilyen cégnél a belső folyamatok szervezéséhez is elég néhány adatot kitölteni egy olyan dokumentumban, amely aztán automatikusan eljut minden érintett munkatárshoz - bárhol is legyen.

De valóban ki lehet hozni egy vállalati rendszerből mindezt?

A "Modern üzlet" webinárium sorozatunk 11. előadása egyebek mellett erre is megadja a választ.

A Humansoft Kft. partnereként Önt is szeretnénk meghívni a "Modern üzlet" webinárium sorozat 11. előadására, melynek során erre a kérdésre is megkapja a választ.

Az előadást követően lehetősége lesz további (telefonos, majd személyes) tájékoztatást kérni a témában, mindössze annyit kérünk Öntől, ne felejtse el megadni, hogy ön a Humansoft Kft. Ügyfele, így biztosan mi, a megszokott beszállítói fogjuk Önt megkeresni!

REGISZTRÁLJON ITT

Office 365 kisvállalkozásokra szabva: 4. rész

Csoportmunka és dokumentumkezelés

2014. november 27., csütörtök, 14.00-15.00
Ha úgy érzi, itt az ideje, hogy valóban "együttműködjön" a cége, érdemes regisztrálnia.

Az előadóról

Angyal Róbert
Office Product Specialist, Office Termékmenedzser - A vállalati hatékonyságot növelő Office megoldások szakértője.

REGISZTRÁLJON ITT

Vissza