Középvezetői tréning a minőségi vezetésért

2014.12.16.

A 4iG csoport képzési metodikája eddig is tartalmazta az oktatást és a munkatársak továbbképzését. A cégfejlődés azonban óhatatlanul megköveteli, hogy a középvezetői réteget is bevonják egy célzottabb személyiségfejlesztésbe.

Három részből álló személyiségfejlesztő vezetői tréningen vehettek részt - a 4iG leányvállalata - a Humansoft Kft. műszaki középvezetői, miután a cégcsoport jelentős növekedése óhatatlanul megköveteli, hogy minden szinten a minőségi vezetés jegyében valósuljanak meg a projektek. A cégcsoport továbbra is figyelmet szentel annak, hogy ne csak informatikai, szakmai tartalmú, hanem kommunikációs és pszichológiai jellegű képzésekre is áldozzon.

A jól felépített önismereti program „rendet tett a fejekben”, s nemcsak a szokásos tudnivalók kerültek megbeszélésre. Márton Koczó Ildikó executive coach segítségével többek között feltárultak egy-egy probléma mögöttes okai is, markánsabb szerep jutott a legfontosabb vezetői képességeknek, mint például a kommunikáció tisztaságának, az őszinteségnek és a szavahihetőségnek. A konklúzió szerint jó vezető tehát az lehet, aki ismeri, és képes vizsgálni, kontrollálni önmagát, számolt be a vezetői programról Bálint Bulcsú és Bálint Attila, az IT szolgáltatások üzletág szolgáltatásmenedzserei.

Vissza