Microsoft - Humansoft cio vacsora

2015.04.13.

Immár harmadszor került megrendezésre a Microsoft - Humansoft közös CIO vacsora, amelynek különlegessége ezúttal az volt, hogy a résztvevők azt vacsoráztak, amit főztek!

A főző program, minden szereplő állítása szerint, a legjobb alkalom, hogy ledöntse a korlátokat és oldott hangulatban lehessen üzletről, munkáról beszélgetni.

Hat csapat hat jellegzetes ázsiai ételt készített a Chef Paradeban harmadik alkalommal rendezett főzőesten, amelyet a 4iG tagvállalata, a Humansoft és a Microsoft Magyarország közösen szervezett március 19-én.

A mostani esemény abból a szempontból is rendhagyónak számított, hogy a Humansoft elérte a legmagasabb Microsoft viszonteladói szakmai fokozatot, a LAR (Large Account Reseller), új nevén LSP (Licensing Service Provider) partnerséget. A 4iG előtt így megnyílik a lehetőség, hogy a Microsoft nagyvállalati konstrukciót közvetlenül értékesítse, és igénybe vegye az ehhez tartozó kedvezményeket és visszatérítéseket, vázolta köszöntő beszédében Sőrés Tamás, a Microsoft Magyarország Corporate Account üzletág vezetője.

A szoftveróriás körüli hírek – például a minden otthoni felhasználó által is elérhető a Windows10 frissítés, a nem Windows operációs rendszereken is használható Microsoft Office 365, a mobilkommunikáció területén bővülő Windows alapú telefon és tablet eszközök, az Office 365 korlátlan tárhelyet biztosító OneDrive-ja vagy az egyre népszerűbb Azure felhőszolgáltatás –, mind azt sugallják, hogy a vállalat hatalmas változáson megy keresztül.

A könnyed főzőprogram hamar összehozta a társaságot, a formalitás és a hivatalos viselkedés azon nyomban elpárolgott ahogy a csapatok megkezdték a rájuk osztott ételek elkészítését. „Számomra nem újdonság a Chef Parade, de első alkalommal vettem itt részt ügyfeles-partneres rendezvényen. Én magam nem vagyok rutinos szakács, de amennyire félszegen érkeztem, végül annyira jól éreztem magamat. Jó iránynak érzem, nagyszerű rendezvény kerekedett belőle” – fogalmaz Kaló Zoltán Microsoft Account Executive.

Az esemény kellőkeppen kifejezte a Microsoft elkötelezettségét az ügyfelek kiemelt kezelése és az együttgondolkodás iránt úgy, hogy ötvözte a főzés által megtestesített trendi, kreatív stílust a csapatmunkával, kollaborációval. A Microsofton belül mindenki pozitívan értékelte az eseményt, hiszen jó átmenetet képezett a formális és az informális rendezvények között. A közös tevékenység a résztvevők számára egyszerűvé tette a kisebb-nagyobb beszélgető csoportok kialakítását, beszélgetések irányítását. „Örömünkre szolgál, hogy a Humansoftot mint legújabb Microsoft LSP-t a legkiemeltebb partnereink között tudhatjuk, és ezáltal komoly hangsúly kerül a Microsoft stratégiai termékei, az Office365 és az Azure értékesítésére. Reméljük, a jövőben a 4iG cégcsoport üzemeltetési projektjeiben is viszontláthatjuk ezeket a felhő alapú szolgáltatásokat.”

Vissza