Alkalmazástámogatás

A vállalatok üzleti alkalmazásainak támogatása és karbantartása az egyik legfontosabb feladat egy informatikai rendszer üzemeltetésében, hiszen ezen alkalmazások hibája közvetlenül az üzlet működését akadályozza, azonnali veszteséget jelenthet. Fontos tehát, hogy nem csak az informatikai infrastruktúra, de az azon futó alkalmazások stabil működése is biztosítva legyen.

Mit takar az alkalmazástámogatás szolgáltatásunk?

Üzemeltetési szolgáltatásaink keretében ügyfeleinknek üzleti alkalmazásaikkal kapcsolatos támogatást nyújtunk, amely az alábbi fő feladatokra terjedhet ki:

  • Folyamatos rendszermonitorozás
  • Frissítések rendszeres telepítése
  • Mentések/visszatöltések kezelése
  • Felmerülő hibák kezelése
  • Alkalmazás gyártójával való kapcsolattartás
  • Fejlesztési igények kezelése gyártókon keresztül
  • 7x24 órás készenléti rendszer

Alkalmazástámogatás szolgáltatásunk minden esetben testre szabott, maximálisan törekszünk az ügyféligények rugalmas kiszolgálására. Az alkalmazástámogatás szolgáltatás keretében garanciát vállalunk arra, hogy a bejelentett hibákat az előre megállapodott szolgáltatási szinteken kezeljük, ezzel biztosítva az alkalmazások mihamarabbi helyreállítását, az ületi veszteségek minimalizálását.

Mikor ajánljuk szolgáltatásunkat?

  • Ha üzleti alkalmazásai nem működnek megbízhatóan
  • Ha jelenlegi alkalmazástámogatási szint nem megfelelő
  • Ha biztonságban szeretné tudni üzleti alkalmazásainak üzemeltetését és karbantartását
  • Ha szeretné minimalizálni a hibás működésből eredő veszteségeket
Vissza