Harmadik fél partner menedzsment

Adminisztrátor vagy Bürokrátor

Harmadik fél partner menedzsment

A vállalati informatika infrastruktúra működéséhez szükséges szolgáltatások biztosítása külső partnerek igénybevételével történik. A partneri kapcsolat kereteit szolgáltatói, alvállalkozói szerződések, gyártói vagy szállítói garanciák jelentik. Kezelésük, érvényesítésük, a szerződések menedzselése erőforrást és időt von el az szakmai feladatoktól.

Mindez együtt egy költséges, nem hatékony folyamatot, a szükségesnél hosszabb megoldást eredményez.

Mire kell figyeleni
Nyomtató kellék rendelés A tartalék készlet szinten tartása
Hűségidős szerződések figyelése Javasolt a szerződés lejárata előtt versenyeztetni a szolgáltatást
Szerződés lejárat figyelés
Szoftver követés és támogatás A követési vagy támogatás ideje alatt kisebb költséggel jár a hosszabbítás
Garancián túli eszközjavítás Javasolt több szerviz ajánlatát figyelembe véve végeztetni a javításokat

Mit jelent a partner menedzsment?

Harmadik fél partner menedzsment

A partneri kapcsolatok egyszerű kezelésére kínál megoldást a Humansoft Kft. Harmadik fél partner menedzsment szolgáltatását. Segítségével egyetlen kapcsolati ponton keresztül kérések és hibák széles skálája kezelhető, így időt teremtve a tényleges IT feladatok végzésére.

Mit adhatunk át?

Napjainkban az irodai eszközök jelentős része üzemeltetési feladatokat ró az IT csapatra, így például az okos telefonok vállalati sztenderdként való alkalmazása, új támogatási feladatokat jelent, melyek szerviz és forgalmazói kapcsolattartás formájában jelentkeznek. Szolgáltatásunk segítségével mind a szoftveres, mind a hardveres hibák megoldásának feladatát átadhatja a Harmadik fél partner menedzsment segítségével. Jegykezelő rendszerünkben figyelemmel kísérheti a feladat lépéseinek folyamatát. Ügyfelünk igényeinek megfelelő riportjainkkal, láthatóvá válnak a kiváltó okok, illetve a problémás eszközök, így az ismételt meghibásodás megelőzhetővé válik.

Megnevezés Jelentés
Központosított kérés- és hibakezelés Kapcsolattartás telefonon, e-mail-en vagy jegykezelő rendszerben.
Munkaidőben és 7x24 készenléttel
Központosított szerviz Az vállalati hardver komponenseinek garanciális vagy garancián kívüli javítása, cseréje.
(pl.: PC, notebook, nyomtató, telefon)
Szoftver támogatás menedzselése Termék támogatásának érvényesítése, támogatás követése lezárásig.
Kapcsolattartás szolgáltatóval, alvállalkozóval A szerződésben foglaltaknak megfelelően érvényesíteni az Ügyfelünk igényeit. (pl.: ISP, nyomtató vagy UPS üzemeltető)
Jelentések és riportok Rendszeres vagy időszakos adatszolgáltatás a tárgyidőszakban kezdett és lezárt bejelentésekről
Vissza