Változásmenedzsment

Ahogyan az ügyfeleink üzletvitelében is természetes állapot a piac által gerjesztett változás, így cégünk által biztosított Változáskezelési szolgáltatásunk is felkészülten és rugalmasan vezeti végig az Informatikai szolgáltatások elemein a felmerülő üzleti, avagy technológiai változásokat.

Változáskezelési szolgáltatásunk célja

Ahhoz, hogy Ügyfeleink erőteljes és megbízható informatikai szolgáltatásokra támaszkodhassanak, elengedhetetlen, hogy a rendszer optimalizálása vagy funkcionális bővítése céljából javasolt változtatásokat megfelelően szabályozott formában hajtódjanak végre a kockázatok és annak következményeinek elkerülése érdekében. Ezen cél elérése érdekében az általunk felügyelt rendszerkomponenseken ITIL alapú változáskezelési folyamaton keresztül végezzük el az előre definiált szabályzat szerint megfelelő szinten tervezett, tesztelt, dokumentált, jóváhagyott és kivitelezett változásokat.

Változáskezelési szolgáltatásunk által biztosított előnyök:

  • a változtatások kisebb hatást gyakorolnak az informatikai szolgáltatások minőségére és a szolgáltatási szint megállapodásokra,
  • a javasolt változtatások költségkihatásai tervezettebbek lesznek
  • kevesebb változtatás utáni visszaállási igény jelentkezik
  • a változtatásokkal kapcsolatos információk rögzítésre kerülnek és ezáltal utólagosan visszakereshetővé és kiértékelhetővé válnak
  • az üzletvitel termelékenysége fokozódik a csökkenő szolgáltatás kiesések és nem tervezett leállások végett
  • az informatikai személyzet termelékenysége növekszik a tervezett és ütemezett változáskezelés végett
  • csökken a nem elfogadott változások száma a rendszerben
  • megteremtődik a nagyobb mennyiségű változások nehézségek nélküli, egyidejű kezelésének lehetősége
Vissza