Emelt szintű, és magas rendelkezésre-állású szervizszolgáltatások

Minden meghibásodás pénzbe kerül. Még akkor is, ha garanciális a meghibásodott eszköz.

Sokszor tapasztaljuk, hogy ügyfeleink csak akkor szembesülnek egy-egy eszköz leállásának a hatásával, költségeivel, mikor már megtörtént a baj. Lehet, hogy csak egy ember nem tudja végezni a dolgát, lehet, hogy egy egész részleg, egy gépsor, vagy akár a cég nagy részének működése áll le.

Ilyenkor nem mindegy, hogy mennyi ideig tart egy javítás. A következő mondat majdnem szó szerint így hangzott el egyik ügyfelünktől, este 8 óra táján: „Segítsenek! Két gépsor áll, óránként 4,5 millió a kiesés.” A szerverre következő munkanapi megjelenést biztosító garancia volt. Ügyfelünknek szerencséje volt, azonnal tudtunk indulni. Ilyen esetben, az extra szolgáltatásért fizetendő díj meghaladhatja a 3 éves, 4 órán belüli megjelenést biztosító szolgáltatás árát, és akkor a leállás miatti kiesésről még nem is beszéltünk.

Amikor egy eszközhöz csatolt szolgáltatásról kell dönteni, rengeteg szempontot kell figyelembe venni, ami nem könnyű. Mi a szervizben sokszor szembesülünk vele, hogy elmarad a magasabb szintű szolgáltatás megrendelése olyan eszközökhöz, amelyek működése kritikus az adott ügyfél üzletmenete szempontjából. Kollégáink, sok éves tapasztalatuk alapján, tudnak segíteni ennek eldöntésében.

Keressen minket és segítünk!

Sokféle módon lehet emelni a szolgáltatási szintet. Garanciális eszközök esetén, amikor a gyártó biztosítja az alkatrészt a javításhoz, elengedhetetlen megvásárolni a gyártói szolgáltatást.

Azoknál a szolgáltatásoknál, amikor nem a gyártó szolgáltat alkatrészt, illetve nem csak a gyártó által biztosított alkatrésszel végezhető el a hibaelhárítás, a Humansoft szervize, közvetlen ajánlatot tesz a szolgáltatásra. Ezekben az esetekben nagyon rugalmasan alkalmazkodunk az ügyfél igényeihez, szinte bármilyen szolgáltatási szint, rendelkezésre állási idő elképzelhető.

A lehetséges szolgáltatásokért, kérjük, keresse kollégáinkat!

Vissza