Humansoft – NetApp szerviz

A NetApp szervizmodell és a Humansoft NetApp szerviz működése

A Humansoft NetApp szervize, csak a Humansoft által értékesített garanciális NetApp szerviz feladatokat látja el.

Egy garanciális NetApp szerviz folyamat az ügyfél hibabejelentése vagy a hibás eszköz AutoSupport rendszere által küldött információk alapján indul el.

Az AutoSupport által küldött hibajelentés után is egyeztet NetApp szervizünk mérnöke az ügyféllel. Olyan további információkat gyűjt, melyeket az automata rendszer nem, vagy csak részlegesen tud megadni, majd azok elemzésével a lehető legpontosabban behatárolja a hibás alkatrészt. Az esetlegesen szükséges hardware elem cseréje csak ezután kezdődhet meg.

NetApp szerviz szolgáltatási szintek

3 NetApp szerviz szolgáltatási szintet különböztetünk meg:

  • alap Next Business Day NetApp szerviz szolgáltatás
    Az ügyfél által elvégzendő a csere, a csere alkatrészek az ügyfélhez fognak megérkezni, a hibás alkatrész visszaküldése az ügyfél feladata.
  • SupportEdge Standard NetApp szerviz szolgáltatás
    NetApp szervizelésre feljogosított mérnök végzi el a cserét, a csere alkatrészek az ügyfélhez fognak megérkezni, a hibás alkatrész visszaküldése a szerviz mérnök feladata.
  • SupportEdge Premium NetApp szerviz szolgáltatás
    Ugyan az, mint a Standard szolgáltatás csak alacsonyabb válaszidőkkel.

Miért válassza a Humansoft NetApp szerviz szolgáltatásait?

  • Mert elvégezzük az általunk eladott NetApp eszközök beállításait a megvásárolt NetApp szolgáltatásnak megfelelően.
  • Regisztráljuk az eszközt a NetApp NOW weboldalon.
  • Amennyiben az ügyfélnek nincs ellenvetése, beállítjuk az AutoSupport funkciót, a gyors és könnyebb problémamegoldás érdekében.
  • Mérnökünk a teljes hibaelhárítás alatt tartja a kapcsolatot az ügyféllel, és a NetApp mérnökével.
  • Az ügyfél kérésére, mérnököt küldünk a hibás hardware elemek kicserélésére magas rendelkezésre állással, még akkor is, ha csak alap Next Business Day NetApp szerviz szolgáltatás lett az eszközhöz vásárolva. Ebben az esetben minimális többletköltségért vállaljuk a szolgáltatást.
  • Az ügyfél megválaszthatja, hogy a csere alkatrészek az ügyfélhez vagy a Humansofthoz érkezzenek a javítás előtt.
  • Az alap Next Business Day NetApp szerviz szolgáltatás esetén is vállaljuk a hibás alkatrészek visszaküldését, külön megállapodás szerint.
Vissza